7.1.08

Kazimierz Ujazdowski blogerem!

Do Salonu 24 dołączył nowy bloger. To były minister kultury, wrocławski poseł Kazimierz Michał Ujazdowski.

W pierwszym wpisie były polityk PiS pisze, że nie myśli o stworzeniu nowej partii:

Wielu pyta czy konserwatyści założą nową partię. Nie myślę o nowej partii, lecz o pracy programowej wykonywanej w logice innej niż spór partyjny, o projektowaniu przedsięwzięć w perspektywie dłuższej niż kilka miesięcy. Pracy z udziałem samorządowców, ludzi nauki, ekspertów których głos nie jest słuchany. Czy to możliwe? Odpowiadam aforyzmem Kisiela: „Działać można wtedy tylko, dopóki ma się marzenia”.

A zaraz potem Ujazdowski zapowiada stworzenie nowego portalu m.in. z prezydentem Wrocławia Rafałem Dutkiewiczem:

(...) wraz z prezydentem Wrocławia Rafałem Dutkiewiczem i Rafałem Matyją z nowosądeckiej Wyższej Szkoły Biznesu zamierzamy uruchomić portal internetowy PolskaXXI.pl. Ma on służyć prowadzeniu otwartej, interaktywnej dyskusji o ważnych dla Polski sprawach. Mam nadzieję, że stanie się miejscem, jakiego bardzo brakuje zablokowanej i jałowej dziś polskiej polityce.

Czy to oznacza bliską współpracę dwóch bardzo popularnych we Wrocławiu polityków ? I wyjście na arenę ogólnopolską ? Już nie raz wymieniało się Rafała Dutkiewicza jako kandydata na prezydenta RP czy premiera.

Czy to oznacza pojawienie się nowej siły na scenie politycznej ? Jak myślicie ?

1 Comments:

At 07 stycznia, 2008 22:53, Anonymous Anonimowy said...

Ja widze taki scenariusz.
Zadna partia poki co nie powstanie...konserwatysci beda sie przegrupowywac i konsolidowac.
Razem uderza poraz pierwszy tuz przed wyborami prezydenckimi wystawiajac swojego kandydata w kontrze zarowno do PO jak PiS.
Jesli ich kandydat wygra, albo zrobi super wynik...na fali tego sukcesu zbuduja oboz polityczny, partie by doplynac do wyborow parlamentarnych ;)
pozdrawiam
http://lukasz83s.blox.pl/html

 

Prześlij komentarz

<< Home