5.3.07

Iggy and The Stooges zagrają we Wrocławiu

Ponieważ pan bóg punka we własnej osobie postanowił nawiedzić moje skromne miasteczko, przeto zamiast gadać/pisać, wklejam to i owo ku pokrzepieniu serc, dusz, oczu i uszu. A kto chce sobie przypomnieć, kim jest Iggy Pop, może poczytać o nim w Wikipedii. Warto też zajrzeć na jego oficjalną stronę.

Ale do rzeczy. Oto jak dziś grają Iggy and The Stooges. Miejsce: Novi Sad, Serbia. Czas: 2004 r.


Na profilu Iggy'ego i Stooges na MySpace można posłuchać kawałka "My Idea of Fun" z ich nowej płyty, "Weirdness", która ma wyjść 6 marca (a więc jutro!).

O Stoogesach piszę nieco więcej na portalu Kulturaonline.pl.

Teraz cofnijmy się kilkadziesiąt lat wstecz. Miejsce: Cincinnati. Czas: 1970 r. Iggy ustanawia kanony pełnego kontaktu z publicznością:


Na koniec drobna dygresja wizualno-dźwiękowa. Jedna z najlepszych przeróbek kawałka Stoogesów, jakie widziałem/słyszałem:


I to jest właśnie punk!

3 Comments:

At 05 marca, 2007 22:50, Anonymous Anonimowy said...

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

 
At 06 marca, 2007 09:05, Blogger jotesz said...

Cóż mam robić - nigdy nie przepadałem za punkiem! Zawsze lubiłem TO, co punk chciał zniszczyć. Może tylko Dead Kennedy's mnie ruszali...

 
At 06 marca, 2007 09:51, Blogger Łukasz said...

Jotesz,
Znaczy się, lubiłeś SYSTEM...? ;)

 

Prześlij komentarz

<< Home