8.4.08

Remanenty

Kilka tygodni temu pisałem (dla Polskiego Radia Wrocław) o plakatach NOP z wizerunkiem Grossa i napisem „wyrwij chwasta”. Dzisiaj już wiemy, że zostało w tej sprawie wszczęte śledztwo z paragrafu „kto nawołuje do zbrodni…” ...

Pisałem też o plakatach NOP-u „powieś swojego posła” . Także w tej sprawie jest wszczęte postępowanie wyjaśniające. Wątpię by to była sprawa na zarzuty, bo z samego plakatu wynika, że chodzi o wieszanie plakatów. Ja to rozumiem, pytanie tylko – czy rozumie to szeregowy działacz NOP

A na sobotę ONR zapowiada marsz we Wrocławiu. Urząd Miejski pamiętając o tym co działo się 21 marca ubiegłego roku nie wyraził zgody. I bardzo dobrze. W internecie jednak nadal ONR reklamuje swój marsz. A antyfaszyści zapowiadają: „Nie przejdziecie” !

8 Comments:

At 08 kwietnia, 2008 21:13, Anonymous Anonimowy said...

No to czekamy na sledzwo (z urzedu rzecz jasna) w sprawie tej gorliwej mlodziezy, ktora krzyczala 'Giertych do wora, wor do jeziora' - no bo to chyba tez nawolywanie do zbrodni? Cwikalscy do roboty!

 
At 08 kwietnia, 2008 21:15, Anonymous Anonimowy said...

Juz kiedys jedni tacy krzyczeli 'no pasaran', ale przeszli!

 
At 09 kwietnia, 2008 07:55, Anonymous Anonimowy said...

Kilka tygodni temu pisałem (dla Polskiego Radia Wrocław) o plakatach NOP z wizerunkiem Grossa i napisem „wyrwij chwasta”. Dzisiaj już wiemy, że zostało w tej sprawie wszczęte śledztwo z paragrafu „kto nawołuje do zbrodni…” ...

a o co niby? jakiej zbrodni? giertycha do jeziora?

"Pisałem też o plakatach NOP-u „powieś swojego posła” . Także w tej sprawie jest wszczęte postępowanie wyjaśniające. Wątpię by to była sprawa na zarzuty, bo z samego plakatu wynika, że chodzi o wieszanie plakatów. Ja to rozumiem, pytanie tylko – czy rozumie to szeregowy działacz NOP…"

no chłopie, tożes teraz przegiął... nie dość, że nie docztałeś wcześniej o co chodzi i rzucałeś się nie wiadomo o co, to teraz obrazasz innych (bo są "szeregowi"). Wstyd. A np. skąd ja mam wiedzieć, co taki szeregowy Pinio wymyśli i czy czasem nie zrozumie jakoś opacznie nie wiadomo czego? Nie żeby co, nie jestem ani członkiem, ani sympatykiem NOP czy jak mu tam, ale jak widzę takie teksty to ręce mi opadają.

"A na sobotę ONR zapowiada marsz we Wrocławiu. Urząd Miejski pamiętając o tym co działo się 21 marca ubiegłego roku nie wyraził zgody. I bardzo dobrze."

i bardzo źle. Albo zabronienie wszystkim, np też tzw marszy postępu czy innego gejostwa (też były przegięcia za strony postępowców - byłem w Krakówku to widziałem) albo - jeśli nie zagraża, to niech maszerują. A że Piniowi się nie podoba - jego strata.

" W internecie jednak nadal ONR reklamuje swój marsz. A antyfaszyści zapowiadają: „Nie przejdziecie” !"

han pasado... oby, bo dość faszyzmu ze strony tzw postępowców.

 
At 09 kwietnia, 2008 10:07, Blogger pinio said...

anonimowy:
po raz kolejny czytam te teksty o Giertychu. Jak Cię to tak uraziło, a widzę, że uraziło - przecież możesz złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Na pewno będzie to skuteczniejsze niż wpisywanie się w komentarzach na blogu...

 
At 09 kwietnia, 2008 11:17, Anonymous Anonimowy said...

@Pinio
jestem za symetria prawa - Giertych mnie ani parzy, ani ziebi - jesli z urzedu sciga sie NOP to lewakow tez. Nie moze byc tak ze Gross jest ponad prawem, a Giertych ponizej (ani odwrotnioe, ale do odrtonej sytuacji nie dochodzi bo tu wszyscy 'madrzy', 'wrazliwi' i inni postepowi pilnuja).

 
At 09 kwietnia, 2008 21:04, Anonymous Anonimowy said...

A ja czekam na likwidację strony LBC:
http://www.1917.pl/
Chociaż w sumie nie wiem czy nie lepsze jest...

 
At 12 kwietnia, 2008 09:25, Anonymous Anonimowy said...

Hm... Jak patrze na komentarze, nawet (?) tutaj, i ogolnie na zawartosc polskiego Internetu, to zawsze dziwi mnie taka przewaga liczebna roznej masci (takich pelna geba) prawicowcow. Na szczescie w tzw. realu jest juz troche inaczej. Chetnie zobaczylbym kiedys jakas analize, dlaczego polski Internet, a zwlaszcza fora i komentarze, sa takim swietnym ekosystemem dla prawicy. Czyzby inni mieli lepsze rzeczy do roboty niz publikowanie paru (?) wpisow dziennie?

 
At 12 kwietnia, 2008 09:38, Blogger pinio said...

pbn: też mnie to zastanawia 8-)
jak to mówią moi młodsi koledzy - najłatwiej się napinać w internecie ...

 

Prześlij komentarz

<< Home