17.12.07

Subiektywny raport dotyczący blogów o horrorach

Od kiedy prowadzę blog o horrorach zastanawiało mnie ile podobnych tego typu stron jest w sieci. Nie spodziewałem się jednak, że jest ich tak wiele. Lepszych, gorszych... Specjalny raport na ten temat możecie poczytać tutaj .

Większość z blogów, które przejrzałem jest już nieaktywna, część dopiero niedawno powstała, podobniej jak mój. Część z nich to głównie recenzje filmów, inne zawierają opowiadania, ale większość to taki misz - masz. Najbardziej żenowało mnie gdy blogi ze świetnymi zdjęciami czy rysunkami oraz nastrojowymi wpisami mieszały się z reklamami - banku, samochodu, lekarstw czy telefonii komórkowej. Celowo nie oceniałem jakoś szczególnie wymienionych blogów, warto byście sami sobie wyrobili zdanie na ich temat. Jedno co rzuciło mi się w oczy szczególnie. Błędy ortograficzne. Raaany, jak ktoś lubi horrory to nie musi być od razu analfabetą. No i niemal każdy blogger obowiązkowo zamieszcza linki do zegara śmierci...