26.1.08

OLD PUNX NEVER DIE !

Te płyty to jest to na co czekałem od dawien dawna. Wytwórnia W Moich Oczach Sławka Pakosa wydała dwie płyty Siekiery. OLD PUNX NEVER DIE ! pozostaje zakrzyknąć !

Siekiera to kultowy polski zespół punkowy. Niestety nie było mi dane zobaczyć ich w oryginalnym składzie z Tomkiem Budzyńskim. Ale ich nagraniami zachwycałem się przez wiele lat… Kaseta z ich utworami zajmowała honorowe miejsce w mojej kasetotece ! Teraz ukazują się dwie ich płyty – 1984 i Na wszystkich frontach świata ! Idzie wojna, Wojownik, Atak już nadchodzi, Zabij Ty. To wszystko można sobie posłuchać ! na winylach i na cd ! Tutaj zajrzyjcie na youtube w poszukiwaniu Siekiery!

Szacunek dla Sławka Pakosa ! Pięknych czasów nam doszło do żyć kiedy takie nagrania wracają w (w miarę) dobrej jakości !

A przy okazji skoro jesteśmy przy archiwaliach. Łukasz odnalazł na youtube i sprezentował mi na imieniny wideo ziębickiego Fate. To fragment koncertu w 1993 w WFF we Wrocławiu z Armią. Może jestem tendencyjny, bo tworzyłem ten zespół i długo byłem z nim związany, ale to jedna z najlepszych polskich kapel niezależnych lat 90. Kiedyś będzie na pewno okazja by poświęcić im większy wpis na 5W. A teraz tylko szacuneczek dla Agi, Aśki, Marcina, Czarka, Wojtka, Wiewióra i Mieszka. Przeżyliśmy wiele pięknych chwil razem…

1 Comments:

At 26 stycznia, 2008 21:38, Anonymous Anonimowy said...

ha!
a ja na szczeście jestem tak Stary ;-)
-- że byłem na tym koncercie!
(i to w dość dobrym miejscu nawet ;-)
(oto pożytki z Zaawansowanego wieku; nieliczne niestety...)
ps.
CD Siekiery ładnie wydane; tylko ksiażeczka w środku nieco mnie rozczarowała; a szkoda...
(ale ja nie jestem obiektywny ;-)

 

Prześlij komentarz

<< Home