8.8.07

Czarnecki zakłada wideobloga. I opowiada, że przez wpis w blogu wyleciał z Samoobrony

Europoseł Ryszard Czarnecki (do niedawna w Samoobronie) rozwija swoją działalność blogerską, z której zresztą słynie. Nie wystarcza mu już blog. Powołał do życia wideobloga (vloga). To jednoosobowe przedsięwzięcie działa w ramach blogerskiej grupy "Loża polityczna" na portalu Mojageneracja.pl. Europoselskiego vloga można też znaleźć w YouTube.

W pierwszym materiale Czarnecki wita się z widzami:


Drugi materiał to już normalny komentarz polityczny:


Przypomnę, że w czerwcu swoje vlogi uruchomili europoseł Marek Siwiec (SLD) oraz poseł Waldemar Szadny (PO).

Czarnecki udzielił też znakomitego wywiadu "Przekrojowi". Tytuł tekstu jest znamienny: "Człowiek z magla". W rozmowie znajdziemy kuriozalny fragment o tym jak Andrzej Lepper wpłynął na treść jednego z wpisów w blogu Czarneckiego, potem zaś ów blog wpłynął na decyzje Leppera. Czarnecki opowiada:
A z tym moim wyrzuceniem [z Samoobrony] to była ciekawa historia. Najpierw Lepper w rozmowie ze mną tuż przed odbiorem dymisji u prezydenta powiedział, że „choćby nie wiem jak człowiek był posłuszny, to i tak tego w PiS nie docenią”. Prosił mnie też o zamieszczenie w blogu zdania, które premier miał komuś powiedzieć, że „Lepper uciekł mu spod gilotyny”. Potem poseł Grzesik został zaproszony do telewizji Polsat i tam przy make-upie dziennikarka powiedziała mu, że przed całą aferą z CBA w ministerstwie był u niej na wywiadzie Czarnecki i mówił o tej akcji. Dziennikarce pomyliły się dni, ale Grzesik natychmiast poleciał do Leppera, sprawdzili mojego bloga, gdzie pisałem o akcji, i uznali, że maczałem w tym palce. Owszem, pisałem: „Pracowity dzień CBA, zobaczycie, co z tej akcji wyniknie”, ale pisałem to nocą już po akcji. Lepper uznał, że wiedziałem o niej wcześniej.
Jak widać, ciężki jest żywot blogera politycznego.

5 Comments:

At 08 sierpnia, 2007 14:13, Anonymous Anonimowy said...

A wiadomo już coś o zażaleniu na przedłużenie aresztu dla adwokata Wojciecha K.? Tu http://www.radio.wroclaw.pl/index.jsp?art=71249 piszą, że dziś miało być posiedzenie w tej sprawie, ale nie znalazłem nigdzie info o efektach.

 
At 08 sierpnia, 2007 14:24, Blogger pinio said...

washko:

zaraz sprawdzę

 
At 08 sierpnia, 2007 14:31, Blogger pinio said...

washko

na wolności. Zaraz napiszę więcej

 
At 08 sierpnia, 2007 16:03, Blogger Ramzel said...

Nic odkrywczego się nie dowiedziałem z tych filmów... Ale przynajmniej z duchem czasu idzie. :)

 
At 08 sierpnia, 2007 21:59, Anonymous Anonimowy said...

Panie Ryszardzie sugeruję jednak zostać przy formie pisanej, bo materiał wygląda raczej kiepsko :).
W.S.

 

Prześlij komentarz

<< Home