25.5.08

Kataryna w Dzienniku

Kataryna to jedna z najciekawszych postaci blogosfery. Jej blog cieszy się wielką popularnością. Ona sama nie ujawnia kim jest, a plotki na ten temat są fantastyczne. Podejrzewano już, że Kataryna jest Iwoną Śledzińską – Katarasińską, Katarzyną Kolendą Zalewską, Janem Rokitą, Rafałem Ziemkiewiczem, Michałem Lizutem czy Rafałem Kalukinem. Ona sama dementuje oczywiście te informacje i po raz pierwszy udziela wywiadu. Po rocznych staraniach namówił ją do tego Robert Mazurek z Dziennika.

We wrześniu ubiegłego roku część blogosfery rozpaliła niemal do czerwoności informacja, że Kataryna pojawiła się incognito na imprezie Salonu 24.

Impreza była super, miło mi było Was poznać :) Szczególne podziękowania dla Gospodarzy za świetną atmosferę :)

Zaraz po tym pisał o tym na 5 W Łukasz:

Jeśli to nie żart, to krąg podejrzanych o bycie Kataryną skurczył się do grona 50 osób obecnych w sobotni wieczór w mieszkaniu Krzysztofa Leskiego :)

Teraz Kataryna w wywiadzie dla Dziennika dementuje:

Nie byłam na żadnej imprezie, zażartowałam sobie po prostu. A ludzie kupią wszystko.

Kataryna mówi, że pochodzi z miasta wojewódzkiego na południu Polski, a swoją potrzebę anonimowości tak tłumaczy:

Głównie ze względu na pracę. Mam taką, że czasem spotykam się z osobami publicznymi i nie chciałabym aby mie postrzegali przez pryzmat moich poglądów (...).

(Poczytaj co o anonimowości Kataryny sądzi Łukasz)

W wywiadzie możecie poczytać też o tym dlaczego Kataryna zniechęciła się do Gazety Wyborczej, PO i PiS, czemu zaczęła pisać bloga oraz czemu boi się świrów w internecie.