9.10.08

Radio Ulicznik nadaje w internecie

Internet stwarza tyle możliwości. Może to banalne stwierdzenie, ale co rusz odkrywam nowe ciekawe strony. Kilka tygodni temu natknąłem się na internetowe radio Ulicznik.


Stacja powiązana jest z wydawnictwem Jimmy Jazz Records ze Szczecina. Każdy szanujący się miłośnik ska, reggae, punka czy oi zna tę oficynę. Naprawdę można posłuchać tu wspaniałej muzyki. Rozgłośnia uruchomiła 10 kanałów: Otwarty Garaż, Rudeboy's Radio, Punkowe Archiwum, Riot Radio, Rockoteka, Oi! Zadyma, Tabakowy, Whisky Bar, Grafiti, Elektrownia. Znajdzie się coś więc dla miłośników różnych rodzajów muzyki. Mój ulubiony kanał to Punkowe Archiwum. Miło sobie posłuchać wielu starych kawałków z lat 80. czy 90. Ulicznik to nie tylko jednak te kanały, ale także audycje na żywo. Nadawane są przeważnie wieczorami. Polecam!

Etykiety: , , , , ,

10 Comments:

At 09 października, 2008 21:09, Anonymous Anonimowy said...

Natknij się na program Screamer Radio http://screamer-radio.com - nie będziesz zaskakiwany.

Ulicznik, oczywiście, tez tam jest, i to od dawna.

 
At 10 października, 2008 09:45, Blogger pinio said...

tolep:
słucham raczej płyt w domu więc nie szukałem radia. Ale Ulicznik to bardzo miła niespodzianka 8-)

 
At 10 października, 2008 18:43, Anonymous Anonimowy said...

Ja jednak, jak czytam "dyskusję" z udziałem kogoś z "władz" Ulicznika na http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=5315114 to odechciewa mi się tam wchodzić... Pozostaję przy płytach, myspace'ie i youtubie ;)

 
At 10 października, 2008 19:06, Blogger pinio said...

piorun:
nie czytałem tych wypowiedzi. Rzeczywiście żenujące. Szkoda, że nie znałem ich przed pisaniem swojego tekstu...
Cóż, nie każdemu Bozia daje rozum...

 
At 17 października, 2008 07:26, Blogger oi'ek said...

Co wy pier-olicie?!? Ulicznik jest pierwszym takim radiem w POLCE, reszta to jeb---ane podroby. Wypowiedzi na o2 sa wyssane z palca - tam kazdy może się pod kogoś podszyć, tam jest zero kontroli i administracji. Jedno jest pewne - ulicznik ma setki, a te guuuwniaki typu podróby ala antRADIO i inne maja po 10-20 złuchaczy - to już świadczy samo za siebie!

Nie wspominając o 11 KANAŁACH MUZYCZNYCH!

 
At 17 października, 2008 07:28, Blogger pinio said...

oi'ek:
daruj sobie tego typu uwagi na tym forum.

 
At 17 października, 2008 07:52, Blogger oi'ek said...

Ty jako założyciel FATE powinieneś wiedzieć lepiej, Wam też przyczepiano wiele łatek, a dobrze wiesz, że im więcej działasz, tym więcej pojawia się Twoich naśladowników i wrogów. Nie mam racji???

 
At 17 października, 2008 08:12, Blogger pinio said...

oi'ek:
Dla mnie się liczy czy coś jest dobre czy nie. A krytykowanie konkurencji nie ma żadnego sensu. Tym bardziej, że mój wpis na temat Ulicznika jest pozytywny. Komentować wpisy na o2 radzę w samym o2. A co ma z tym wspólnego FATE? Przypinane łatki mnie wogóle nie interesują...

 
At 17 października, 2008 08:29, Blogger oi'ek said...

No więc dokładnie tak jak napisałeś, ale to nikt z ulicznika nie namieszał do tego tematu opcji z o2, ale ktoś komu zależało na zniesławieniu ulicznika, podobnie jak na o2. Jakby nie było ULICZNIK to legenda na polskiej scenie punk - jeśli chodzi o radia interentowe - oni to zaczeli, oni robią to na najwiekszą skale i najlepiej. Reszta powstała na wzór i podobieństwo, ma o kilku słuchaczy, są tego setki i każdy marzy by był kimś takim jak ulicznik. Ale przecież to nie o to chodzi. Chodzi o to, kto dociera do jak największej rzeszy ludzi by móc zapromować kapele, koncerty, itd. Nie ma się co kłócić, moja propozycja: obadajcie www.ulicznik.net obadajcie inne radyjka i każdy znajdzie coś dla siebie, gdzie mu będzie pasować...

 
At 17 października, 2008 08:45, Blogger pinio said...

oi'ek:
i właśnie o to chodzi. Ja słucham z przyjemnością.

 

Prześlij komentarz

<< Home