16.5.09

Interesujesz się Palikotem? To uważaj na wirusy!

Przytrafiła mi się dziwna historia.

Na stronie "Dziennika" przeczytałem tekst o PR-owskim doradcy posła Janusza Palikota. To niejaki Jacek Prześluga. W artykule pojawiają się nazwy dwóch jego firm - Look at i Locomotiva. "Dziennik" pisze o nich tak:
Od czasu gdy rządzi Platforma, w życiu Prześlugi dużo się zmieniło. Nie może opędzić się od publicznych zleceń, których wcześniej nie miał. Wyliczyliśmy, że przez sześć miesięcy 2008 roku jego firmy zdobyły kontrakty na promocje za ponad 3,5 mln złotych. Wśród klientów spółek Look at i Locomotiva znalazły się Szczecin i Lublin - rządzone przez Platformę, Polskie Koleje Państwowe, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych czy Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Klientem była też sama PO, której działaczom Prześluga organizował szkolenie jesienią 2008.
Postanowiłem sprawdzić sobie w internecie, dla kogo pracuje Locomotiva. W Google'u znalazłem jej stronę. Wchodzę - a tu nagle wyje mi mój antywirus.

Mówiąc krótko, strona Locomotivy próbowała zaatakować mój komputer. Nie podaję jej adresu. Uważajcie :)

2 Comments:

At 16 maja, 2009 20:15, Anonymous Unicorn said...

Nie rozumiem zdziwienia- w końcu marketing wirusowy ;-)

 
At 18 maja, 2009 10:42, Blogger Patrycja said...

"Główny magik" - tia, a świstak siedzi i zawija. Wizerunek fachowca PR/od polityki u nas, to wizerunek na poły czarownika Rumburaka, na poły "szamana" w stylu syberyjskim, a po części "koziołka matołka" co sam przed snem marzy o potędze. Nawet w serialu "Ranczo" doradca od wizerunku i strategii grany przez Barcisia to kawał szumowiny i krętacza. Pewnie stąd nasi rodzimi fachowcy w ten sposób się pozycjonują:-) he he, "Główny magik" he he... ostatnio w Łodzi widziałam szyld na Piotrkowskiej "Romuald - Wróżbita", to w sumie może zamiast "marketing polityczny" można sobie teraz wpisywać: "chiromancja, wróżenie z fusów, rzucanie uroków na kontrkandydatów, współczesne techniki szamańskie, kabała w kwadrans, okultyzm dla niezaawansowanych" - pewnie nie jeden poseł skorzysta:-)))))

 

Prześlij komentarz

<< Home