30.5.06

Dominik Uhlig: jolę_z_dywit znalazłem przez Google

Skontaktowaliśmy się z Dominikiem Uhligiem z Gazety Wyborczej, o którego tekście demaskującym internautkę z Samoobrony już dzisiaj pisaliśmy.
Spytaliśmy go, w jaki sposób dotarł do Jolanty Janiszewskiej, czyli internetowej joli_z_dywit. Oto, co nam odpisał (odpowiedź zamieszczamy za jego zgodą):

"Znalazłem ją w Google. Najpierw wpisałem *jolanta + dywity + Samoobrona". Okazało się, że istnieje ktoś taki jak kandydatka do Sejmu Jolanta Janiszewska. Na stronie Samoobrony znalazłem jej teksty z Głosu Samoobrony ze zdjęciem. A jak się wpisze w Goole Jolanta Janiszewska + Samoobrona to wyskakuje m. in. historia o kosiarce. Tam jest adres i telefon Pani Jolanty. Zadzwoniłem , przedstawiłem się, zapytałem czy możemy porozmawiać. Potwierdziła, że to ona, że pisze na forach, wyjaśniła dlaczego. Później mailem wysłała mi swoje zdjęcie. Efektem jest ten tekst.

Czytałem już rano fora internetowe i uprzedzam pytanie dodatkowe: w dochodzeniu do Joli_z_Dywit nie pomogły mi osoby odpowiedzialne za dane użytkowników portalu, nawet nie pytałem ich o taką możliwość. Zarzuty, że redakcja portalu ujawnia czyjeś dane osobowe są nieprawdziwe. Zresztą niektórzy internauci na gazeta.pl już wcześniej domyślali się, że Jola z Dywit to Jolanta Janiszewska, wystarczy poczytać wpisy. Przykład jest tu.

pozdrowienia,
Dominik Uhlig".


Dziękujemy za tę wypowiedź!

7 Comments:

At 30 maja, 2006 14:05, Anonymous Anonimowy said...

Zaskakujące, że jako "sumienie forumowiczów" wypowiedział się fabrizzio7, użytkownik o wyjątkowo niskim stażu - dwa wpisy, w tym jeden skasowany.

Dodatkowo zwraca uwagę wyjątkowo poprawna - jak na forumowe warunki - składnia językowa i stylistyka:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=41800928&a=41815101

 
At 30 maja, 2006 14:06, Anonymous Anonimowy said...

Jeszcze raz link do postu:
http://tiny.pl/g691

Zapomniałem, że na Bloggerze tnie... (straszna niedobróbka).

 
At 30 maja, 2006 14:07, Blogger Artur said...

t-800, wal śmiało, bez niedomówień :-)
A.
PS: W komentarzach działają tagi HTMLa.

 
At 30 maja, 2006 14:09, Blogger Artur said...

Test linka:
link zapodany przez t-800

 
At 30 maja, 2006 14:10, Anonymous Anonimowy said...

A co mam "walić"? ;-) Ja już skończyłem. ;-)

Dzięki za info nt. tagów.

 
At 18 lipca, 2006 10:03, Anonymous Anonimowy said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 
At 20 lipca, 2006 15:18, Anonymous Anonimowy said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

 

Prześlij komentarz

<< Home