20.3.07

Pierwszy efekt sprawy Alicji Tysiąc: LPR przeciwko Europejskiej Konwencji Praw Człowieka

Liga Polskich Rodzin zastanawia się czy nie zażądać, by Polska wypowiedziała ratyfikację Europejskiej Konwencji Praw Człowieka. Dlaczego? Bo właśnie w oparciu o tę konwencję działa Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu. A to on przyznał we wtorek rację Alicji Tysiąc, Polce, która poskarżyła się na państwo polskie, bo lekarz odmówił jej aborcji, choć wiedział, że ciąża zagraża jej zdrowiu. Trybunał zasądził odszkodowanie na rzecz Alicji Tysiąc od Polski.

Tak radykalne stanowisko LPR w tej sprawie ogłosił we wtorek poseł tej partii Szymon Pawłowski. Uznał wyrok Trybunału w sprawie Tysiąc za "haniebny i skandaliczny". Zapowiedział, że oficjalne stanowisko LPR przyjmie w środę.

Jednocześnie LPR domaga się publicznej debaty na temat wojny w Iraku.

Nie wiem jak Wy, ale ja mam już trochę dość tego manichejskiego radykalizmu Ligi Polskich Rodzin. Zaczyna on zagrażać polskiej racji stanu. Mam nadzieję, że PiS to zrozumie.

A jeśli nie zrozumie? No to chyba pożegnamy PiS.

Co o tym sądzicie?

7 Comments:

At 20 marca, 2007 15:52, Anonymous Anonimowy said...

jestem ZA.
to jest słyszna koncepcja.
(i zamieńcie tych Ludzi na "Rodziny". i niech konie nie rżą! czy Konie mnie słyszą!)
ps.
to ile % poparcia ma ta partia o której tyle mówimy?

 
At 20 marca, 2007 15:54, Blogger Olgierd Rudak said...

Ja już dawno temu skreśliłem PiS. A panowie od Giertycha będą teraz na siłę szukali różnic między sobą a Kaczyńskimi. Tylko tyle.

 
At 20 marca, 2007 16:23, Anonymous Anonimowy said...

Myślę, że póki nie opowiedzą się przeciwko grawitacji można ich ignorować.

 
At 20 marca, 2007 16:33, Blogger pretm said...

Ten komentarz został usunięty przez autora.

 
At 20 marca, 2007 17:44, Anonymous Anonimowy said...

śmierć, zabić, zabić, śmierć
trybunał śmierci....

 
At 20 marca, 2007 19:27, Blogger Lesław said...

"Przykro mi córeczko, ale nie dali mi cię zabić."

Wstrętna baba.

 
At 20 marca, 2007 21:29, Anonymous Anonimowy said...

Brawo LPR! Coraz bardziej podoba mi się ta partia. :-)

 

Prześlij komentarz

<< Home