18.4.07

Euro 2012 dla Wrocławia!!!!

Na tę wiadomość czekaliśmy wiele miesięcy. Dzisiaj o 11.37 Michel Platini ogłosił - Polska i Ukraina ! Mamy Euro 2012 !!!!!!!!

Od razu zaznaczę, że jestem absolutnym zwolennikiem organizacji przez Wrocław meczów Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku. Oczywiście malkontentów nie brakuje. Sam Łukasz napisał sobie w opisie na gg, że wyjeżdża na czas mistrzostw z miasta. To inwestycja, która popchnie nas o co najmniej 10 lat w rozwoju. Już nie będzie wydumanych tłumaczeń czemu nie mamy autostrady, porządnego stadionu, europejskiego lotniska czy sieci hoteli średniej klasy. To wszystko na pewno powstanie. Cieszy mnie to też z innego względu. To wszystko dobrze wpłynie dobrze na rozwój piłki nożnej we Wrocławiu. Będziemy mieli porządny stadion dla mojego ukochanego Śląska. Dodatkowo miasto jutro przejmie ten klub. Oby tak się stało - bo czułem się upokorzony oglądając dzisiejszy mecz Śląska Wrocław z Unią Janikowo, szczęśliwie wygrany 1-0 po bramce strzelonej przez Małeckiego w 92 min.
Viva Euro 2012 !

Swoją drogą decyzja o przyznaniu nam Euro 2012 oznacza prawdopodobnie, że nie dostaniemy już EXPO 2012. Chociaz Gazeta Wyborcza jest innego zdania.

A co Wy sądzicie o Euro 2012 we Wrocławiu?

11 Comments:

At 18 kwietnia, 2007 21:30, Anonymous Anonimowy said...

A ja bym chciał zwrócić uwagę na inny fajny aspekt Euro 2012 we Wrocku.
Już oczyma wyobraźni widzę ten multikilturowy tłum na ulicach mojego miasta. Te wszystkie kolorowo poubierane Hiszpanki, Francuzki etc.
Nieeee, ja na pewno wtedy nie wyjadę z miasta:D

 
At 18 kwietnia, 2007 21:35, Blogger Łukasz said...

Ups, Pinio mnie wydał :)

Absolutnie doceniam wagę takiej imprezy jak Euro 2012 dla rozwoju naszego kraju i kilku miast, w których zostaną rozegrane mecze mistrzostw. Nie przepadam jednak za spędami kiboli, zaś piłkę nożną lubię oglądać w TV. Myślę więc, że Wrocław specjalnie nie ucierpi na mojej nieobecności latem 2012 r. ;)

 
At 18 kwietnia, 2007 22:27, Blogger pinio said...

piotrek:
też o tym myślałem, ale niestety trochę dręczy mnie myśl jakie nam mecze zostaną przyznane, ale rok 2012 zapowiada się fantastycznie
8-)

Łuks:
Nigdy nie mów nigdy. Kto wie czy z innymi kibicami nie będziemy spędzać miło czasu nad niejednym kufelkiem 8-)

 
At 18 kwietnia, 2007 22:44, Blogger pretm said...

Oglądałem i słuchałem dziś w TV Rafała Dutkiewicza, który spokojnie w punktach przedstawiał jak i na czym skorzysta Wrocław. Budziło to zaufanie.
Czy jak już wam w tym Wrocławiu wszystko przygotuje możemy go wymienić na naszą Panią Prezydent Hanię?:)
Tak na resztę czasu pozostałego do Euro 2012.

 
At 18 kwietnia, 2007 22:47, Blogger pinio said...

pretm:
A źle Wam z Panią Hanią ? Widziałem ją dzisiaj w szaliku 8-) Łukasz pisał kilka dni temu, że Rafał Dutkiewicz może wystartować w wyborach prezydenckich (oczywiście na prezydenta RP) więc kto wie może i Wy go będziecie mieli. Na pewno jest o 100 % bardziej wiarygodny niż większość upolitycznionych prezydentów miast RP...

 
At 18 kwietnia, 2007 22:55, Blogger pretm said...

"A źle Wam z Panią Hanią ? Widziałem ją dzisiaj w szaliku 8-)"

Mogę mówić za siebie czyli "źle", ale z racji swojego blogu nie jestem obiektywny:)

Tak dzisiaj HGW serwowała zestaw w szaliku, z koszulką, krzycząc A viva Polonia!.

A co do Dutkiewicza jako Prezydenta to chyba by się marnował na funkcjach, które mogą być głównie reprezentacyjne.

 
At 19 kwietnia, 2007 01:14, Anonymous Anonimowy said...

Najs :)))

 
At 19 kwietnia, 2007 12:32, Anonymous Anonimowy said...

"(...) Wrocławskie wróble ćwierkają, że te 5 milionów na Śląsk wyjmie się właśnie ze sportu młodzieżowego; skąd zatem wyjmie się kaskę na boiska dla dużych chłopców?

Druga sprawa w tym kontekście to kwestia zbilansowania się imprezy. Czy ktoś pamięta ile Albertville spłacało długi po zimowych igrzyskach olimpijskich? Bo niedawna olimpiada w Turynie zakończyła się z wynikiem 25 mln Euro pod kreską, znaczy się: Włosi musieli zebrać tyle podatków, żeby wyszło na zero... (...)"


http://olgierd.bblog.pl/wpis,odyseja;komiczna;2012;igrzysk;i;chleba,4082.html

 
At 19 kwietnia, 2007 12:37, Blogger pinio said...

makowski:
Jeżeli rzeczywiście pieniądze na Śląsk pójdą z kasy dla młodzieży to będzie to chore. Mam nadzieję, że Maciek Zieliński przypilnuje żeby młodym sportowcom się krzywda nie stała. Coś tam chyba w tej swojej komisji robi ...

Co do strat. Powiem tak. Trochę samolubnie - bardziej interesują mnie inwestycje, które jako mieszkańcy dostaniemy niż straty państwa! Wien, że to i tak się odbije na obywatelach, ale pozostanę przy swoim zdaniu...

 
At 19 kwietnia, 2007 16:11, Anonymous Anonimowy said...

A propos Hiszpanek i Francuzek: gorzej, jeśli w "naszej" grupie spotkają się Niemcy, Anglia i powiedzmy Irlandia ;-) Raz, że rozróby murowane, a dwa, że te kibicki będą jakieś takie... ;-)

 
At 19 kwietnia, 2007 16:58, Blogger pinio said...

Olgierd:

a ja się zastanawiam co będzie jak nasi policjanci nie wezmą się do roboty i nie zaczną ćwiczyć i nie dostaną nowwego sprzętu. Holsi z Anglii czy Holandii nie patyczkują się wszak ...

 

Prześlij komentarz

<< Home