25.4.07

"Przekrój" o Piątej Władzy :)

W najnowszym "Przekroju" obszerny tekst o politycznej blogosferze. Ma fajny tytuł - "Między blogiem a prawdą". Napisała go Sylwia Czubkowska.

Lead cieszy moje serce:
Choć większość z ponad 70 milionów blogów na świecie to śmieci, te najambitniejsze, prowadzone przez najlepiej poinformowanych już dziś nazywa się piątą władzą.
W tekście można poczytać o wielu politycznych blogach, i to nie tylko tych polskich. Jest też - o czym donoszę z dumą - pół akapitu o "Piątej Władzy". A do tego zdjęcie, na którym można podziwiać Patrycję i mnie. Niestety, Pinio nie mógł dojechać na sesję.

7 Comments:

At 25 kwietnia, 2007 23:25, Anonymous Anonimowy said...

Gratulacje :)
Jutro biegnę do Empika Was obejrzeć :)

 
At 25 kwietnia, 2007 23:31, Anonymous Anonimowy said...

A można gdzieś dostać kalendarze z Patrycją?

 
At 26 kwietnia, 2007 10:30, Blogger Patrycja said...

t-800, a czemu nie kalendarze z Łukaszem???? :)

 
At 26 kwietnia, 2007 12:16, Anonymous Anonimowy said...

Ej zapodajcie jakąś zajawkę bo nie chce mi się kupować Przekroju.. Nudny jest ;]

 
At 26 kwietnia, 2007 12:46, Blogger pretm said...

"bo nie chce mi się kupować Przekroju.."

Ja kupiłem (faktycznie poza tym tekstem nic innego ciekawego nie znalazłem), ale część artykułu (bez zdjęć) jest na onet.pl
link

 
At 26 kwietnia, 2007 13:25, Anonymous Anonimowy said...

O widzisz dzięki. Przejrzę i być może kupię- dla 1 arta :)
"Sieć trzęsie się od plotek na temat tożsamości Kataryny. "Za nią muszą stać służby specjalne". " hihihi
Kiedyś chodziły słuchy, że to posłanka PO ;)

 
At 26 kwietnia, 2007 15:05, Blogger pretm said...

"Sieć trzęsie się od plotek na temat tożsamości Kataryny"

Tylko ciekawe kto pomyślał, że może to być Katarzyna Kolenda Zaleska, lub Mikołaj Lizut:)

 

Prześlij komentarz

<< Home