2.5.07

Efekt sporu o Salon24 - Pardon zaprasza!

(Oddaję głos Kamilowi Lodzińskiemu z Pardonu).

Szanowni Państwo,
pod wpisem Łukasza Medekszy "Kto i dlaczego ucieka z serwisu Salon24" opublikowanym w blogu "5 władza" natrafiłem na interesującą dyskusję.

Inicjatywie Igora Janke od początku kibicuję, uważam bowiem, że w sieci potrzeba jak najwięcej miejsc, w których toczy się debata publiczna.

Nie zdawałem sobie jednak sprawy, z praktyk stosowanych w Salonie24, które według państwa relacji, sprowadzają się do ograniczania wolności wypowiedzi.

Dlatego osoby, kóre nie znalazły na S24 swojego miejsca serdecznie zapraszam do wypowiadania swoich opinii w serwisie Pardon.pl, który mam przyjemność prowadzić.

Pardon to największy w Polsce wortal polityczny, miesięcznie strony naszego serwisu ogląda 500 tys. internautów. Nie stosujemy jakiejkolwiek formy cenzury, wymagamy jedynie respektowania polskiego prawa i netykiety.

Swoje komentarze można publikować na stronie głównej serwisu, pod tekstami redakcyjnymi, jak również we własnym blogu na stronach Pardon.pl.

Pardon pozwala dotrzeć państwu ze swoimi tekstami do szerokiego audytorium. Komentarze można opatrywać linkiem do swoich stron domowych (blogów), co pozwala zwiększyć oglądalność tychże.

Będzie mi miło spotkać się z państwem w naszym serwisie.

Pozdrawiam
Kamil Lodziński

11 Comments:

At 02 maja, 2007 15:48, Anonymous Anonimowy said...

Na dobry początek dyskusji nt. Salonu 24 :-)

Szanowni Państwo,
pod wpisem Łukasza Medekszy "Kto i dlaczego ucieka z serwisu Salon24" opublikowanym w blogu "5 władza" natrafiłem na interesującą dyskusję.

Inicjatywie Igora Janke od początku kibicuję, uważam bowiem, że w sieci potrzeba jak najwięcej miejsc, w których toczy się debata publiczna.

Nie zdawałem sobie jednak sprawy, z praktyk stosowanych w Salonie24, które według państwa relacji, sprowadzają się do ograniczania wolności wypowiedzi.

Dlatego osoby, kóre nie znalazły na S24 swojego miejsca serdecznie zapraszam do wypowiadania swoich opinii w serwisie Dolnyslask24.info, który mam przyjemność prowadzić.

Dolnyslask24.info to jedyny na Dolnym Śląsku serwis bloggerski, miesięcznie strony naszego serwisu ogląda ponad 93 tys. internautów. Nie stosujemy jakiejkolwiek formy cenzury, wymagamy jedynie respektowania polskiego prawa i netykiety.

Swoje komentarze można publikować na stronie głównej serwisu, pod tekstami redakcyjnymi, jak również we własnym blogu na stronach Dolnyslask24.info.

Dolnyslask24.info pozwala dotrzeć państwu ze swoimi tekstami do szerokiego audytorium. Komentarze można opatrywać linkiem do swoich stron domowych (blogów), co pozwala zwiększyć oglądalność tychże.

Będzie mi miło spotkać się z państwem w naszym serwisie.

Pozdrawiam
Tomasz Styś
wydawca Dolnyslask24.info (za prywatne pieniądze)

 
At 02 maja, 2007 17:11, Anonymous Anonimowy said...

Panie Lodzinski, prosze zajrzec na mojego bloga...
Pozdrawiam

 
At 02 maja, 2007 18:26, Blogger pretm said...

Przeglądam Pardon regularnie, ale jakoś blogi nie zachęcają mnie do zaglądania w tamte rejony.

Na marginesie: czy naprawdę platformy takie jak S24 czy pardon są niezbędne?

Za pomocą Bloggera, Wordpress'a lub innego narzędzia można samemu coś stworzyć. Bez cenzury czy innych niedogodności platform, które mogą się zmienić w fora dyskusyjne na poziomie onetu, kiedy stają się bardziej popularne.

 
At 02 maja, 2007 19:08, Blogger Łukasz said...

pretm,
Platformy blogerskie są tak samo "niezbędne" jak blogi. To po prostu pewien etap ewolucji mediów internetowych. Platformy mają większą siłę przebicia niż indywidualne blogi. Tak jak spółdzielnie kupców są silniejsze niż pojedyncze małe sklepiki.

 
At 02 maja, 2007 20:33, Anonymous Anonimowy said...

Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta ;)

 
At 02 maja, 2007 22:38, Blogger Venissa said...

Bardzo dziękuję za informację i ofertę (blogową i mailową):) Od dziś będę do Was zaglądać. Pozdrawiam

 
At 02 maja, 2007 23:28, Anonymous Anonimowy said...

"Nie stosujemy jakiejkolwiek formy cenzury, wymagamy jedynie respektowania polskiego prawa i netykiety."

No właśnie wszystko zależy od tego, jak się tę netykietę interpretuję. Bo niestety - ingerencji NIE DA się uniknąć. A zawsze ten, we wpis kogo zaingerowano, będzie faktem tym oburzony. Tyle.

 
At 02 maja, 2007 23:56, Anonymous Anonimowy said...

Przepraszam za prywatę ale..
@Azraelu- odpisałem na twoim blogu, niestety coś nie pojawia się odpowiedź.. Moderujesz wpisy?
Pozdrawiam

 
At 03 maja, 2007 11:21, Blogger AndrzejM said...

Eee, zaglądałem na Pardon, ale mi toto na politycznego Pudelka wygląda z inklinacją antyrządową w dodatku (nie żeby mnie rząd zachwycał obecnie).

A jak jeszcze poczytałem komentarze przy wpisach to i z Readera skasowałem.

Więc już zupełnie nie mam co czytać poza indywidualnymi blogami.

 
At 03 maja, 2007 15:42, Blogger Łukasz said...

Andrzejm,
Z ciekawości spytam: a może jest coś, co jednak podoba Ci się w Pardonie? Co byś zmienił?

 
At 05 maja, 2007 21:37, Anonymous Anonimowy said...

Zacząłem na pardon.pl publikować. I drugiego dnia skasowano mi post, bez uprzedzenia i komentarza. Nie odpowiadają na moje maile.

azrael.salon24.pl/13869,index.html

Hmmm...

 

Prześlij komentarz

<< Home