10.8.07

Hubert Costa, niezwykły poseł Samoobrony z Bangladeszu, ma wideobloga

Hubert Costa to poseł Samoobrony, a zarazem znany legnicki chirurg. To także polityk dla nas egzotyczny, bo pochodzi aż z Bangladeszu. Co więcej, był za młodu bojownikiem tamtejszej partyzantki. Tak o tym pisze w swoim profilu na portalu Mojageneracja.pl:
Miałem niespełna osiemnaście lat, gdy wybuchła wojna z Pakistanem o niepodległość. Wstąpiłem do partyzantki i z kałasznikowem w ręce walczyłem. To była dobra broń, choć czasami się zacinała.

Gdy wojna się skończyła, zdałem na medycynę. W swoim kraju studiowałem tylko rok. Była straszna bieda, dlatego wszyscy moi koledzy z roku wyjechali za granicę.

Udało mi się zdobyć stypendium i przyjechałem do Polski. Tutaj skończyłem medycynę i osiadłem na stałe.
W tym samym portalu Mojeganeracja.pl Hubert Costa prowadzi wideobloga. Można go oglądać także w YouTube. Zobaczmy jak poseł Costa - były bengalski partyzant - wita nas w polskim Sejmie:

Tak oto poseł Costa wpisuje się w szał na wideoblogi (czyli vlogi), który ogarnął polskich polityków. O tej modzie pisałem niedawno w Pardonie. Vlogują już m.in. Renata Beger, Ryszard Czarnecki i Janusz Korwin-Mikke.

Warto śledzić ruchy i komentarze Huberta Costy, bo niedawno został wskazany przez media jako jeden z tych posłów Samoobrony, którzy być może opuszczą Andrzeja Leppera.

3 Comments:

At 11 sierpnia, 2007 13:22, Anonymous Anonimowy said...

To w ogóle nowa moda. Zwykłyh blog już nie wystarcza. Zresztą w loży politycznej jest więcej dolnoślązaków. Próćz Costy i Czarneckiego jest jeszcze Zbigniew
Chlebowski i Beata Sawicka, oboje z PO. Zbliżają się wybory, zatem będziemy mieli zapewne coraz więcej blogów, wideoblogów, autorskich stron internetowych i całęj tej politycznej propagandy (użytecznej w niektórych przypadkach, nie przeczę).

Vb Renaty Beger - naprawdę poważna sprawa, te najazdy kamery z wysięgnika, ta obora...

 
At 11 sierpnia, 2007 13:46, Blogger Łukasz said...

Oporowski,

Przyjrzyjmy się oglądalności tych vlogów podczas kampanii wyborczej. W takim YouTube to akurat b.łatwe - oglądalność jest na bieżąco odnotowywana przy każdym materiale.

 
At 12 sierpnia, 2007 17:47, Anonymous Anonimowy said...

COsta choć z banglaszeszu lepiej po polsku bangla niż czarnecki :) ten ostatni strasznie sepleni, choć Polak

 

Prześlij komentarz

<< Home