1.12.06

Miesięcznik "Enter" docenia "Piątą Władzę"

Jesteśmy dumni, jesteśmy zdumieni. Oto w najnowszym numerze komputerowego magazynu "Enter" nasza "Piąta Władza" została uznana za jeden z najlepszych blogów politycznych w Polsce!

Wygląda to tak: jednym z głównych tekstów numeru jest artykuł "Internet politykuje" poświęcony politycznej blogosferze. Autor - Bartłomiej Mrożewski - na trzech stronach opisuje i komentuje blogi polityków, publicystów oraz internautów-zapaleńców. Obok jest m.in. ramka z adresami siedemnastu znanych blogów politycznych tworzonych oddolnie. Każdy jest oceniony gwiazdkami. Maksymalna nota: pięć gwiazdek.

Taką najwyższą notę "Enter" przyznał sześciu blogom - w tym i "Piątej Władzy". Dziękujemy!

Pięć gwiazdek dostały także:

Na ranking zwrócił nam uwagę Kamil z Pardonu. Dzięki!

14 Comments:

At 01 grudnia, 2006 19:51, Anonymous Anonimowy said...

Ale "news". ;-P Galba trochę szybszy był. ;-)

Gratki and helołsy! ;-)

 
At 01 grudnia, 2006 20:36, Blogger Łukasz said...

t-800,
Co z tego? Info u Galby nie widziałem, a "Enter" nabyłem drogą kupna dopiero wczoraj, bo jakoś tak dopiero wtedy dowiedziałem się, że wspominają tam 5W ;)

Nawet gdyby była to informacja sprzed roku, to też bym ją zamieścił :)

 
At 01 grudnia, 2006 20:45, Blogger Łukasz said...

Otóż to ;)

 
At 01 grudnia, 2006 22:37, Anonymous Anonimowy said...

No bardzo ładnie. W końcu prasa widzi "blogi" inne niż dziennikarzy Polityki ;-)
Gratulacje!

 
At 01 grudnia, 2006 22:37, Anonymous Anonimowy said...

Żartowałem przecież. ;-P

Pozdrawiam.

 
At 01 grudnia, 2006 22:43, Blogger Łukasz said...

t-800,
No właśnie coś mi nie grało w Twoim komentarzu :)
Swoją drogą, dzięki za miłe słowo!

 
At 01 grudnia, 2006 22:49, Anonymous Anonimowy said...

a wg mnie to zadne halo, duzo sie mowi o 5wladzy niby w sieci ale czy tu cos ciekawego jest to inna kwestia

 
At 01 grudnia, 2006 23:36, Anonymous Anonimowy said...

De gustibus...
Dla mnie jest sporo ;_)

 
At 02 grudnia, 2006 15:47, Anonymous Anonimowy said...

Przyłączam się do gratulacji, zwłaszcza, że także w mojej ocenie jesteście bardzo wysoko.
Mam nadzieję, że zdopinguje to Was do częstszego pisania, bo naprawdę ostatnio się opuściliście...

 
At 03 grudnia, 2006 10:22, Anonymous Anonimowy said...

tato, chwalą nas...
oczywiście miłe; ale ile w tym (z całym szacunkiem do BM, autora) -- takiej trochę "kalkulacji"?
po 5 dostały:
- dwa tzw. "prawe" blogi (galba, kataryna)
- dwa zdecydowanie opozycyjne;
a więc "lewe" prawda? ;-) (spieprzaj, TŁ)
- jeden "centrowy" (5 władza; i ten wybór też popieram! ;-)
– i jeden "odjechany"
(to mój mam nadzieję ;-)
Bartku!
jeśli to przeczytasz: wdzięczny - jak zapewne i Gospodarze - i może to przypadek; ale PROPORCJE -- zadziwiająco "poprawne politycznie"... ;-)

 
At 03 grudnia, 2006 12:41, Blogger Łukasz said...

Makowski,
A na to akurat nie wpadłem :) Parytety polityczne w ramce przy tekście w Enterze? Łoł

 
At 03 grudnia, 2006 14:41, Anonymous Anonimowy said...

Z ciekawości wszedłem na spieprzajdziadu.com i po obejrzeniu gratuluje Wam towarzystwa.

 
At 03 grudnia, 2006 20:03, Anonymous Anonimowy said...

Wszystko niby ok, ale taka Kataryna to jest chyba znowu w uśpieniu, odżywa raz na kilka tygodni. Kiedyś było lepiej, ale teraz jej się już chyba nie chce.
Nie mówiąc już o tym, że miejsce w szeregu obok Galby nie jest raczej powodem do dumy... Ale jak kto woli.

 
At 04 grudnia, 2006 11:00, Blogger jotesz said...

Gratulacje!
Poadrowienia!
Powodzenia!

Po takim sukcesie może już nie będziecie robić tak długich przerw...

 

Prześlij komentarz

<< Home