29.6.07

Megakoncert Izraela we Wrocławiu

Stary dobry Izrael jak nowy. Legenda polskiego reggae zagrała świetny koncert we Wrocławiu.

Tego koncertu trochę się obawiałem - jak będzie, czy zagrają jak kiedyś, w jakiej formie będą, jakie kawałki usłyszymy. Niepotrzebnie zadawałem sobie te pytania. Dwóch pierwszych kawałków nie słyszałem, ale potem Bryl, Maleo i Kinior dali ostro czadu. Stare kawałki, m.in. "Idą Ludzie Babilonu", "Płonie Babilon" zaśpiewali z Kelnerem (niegdyś wokalistą punkowego Deutera). Tu można zobaczyć zdjęcia z festiwalu Non Stop, m.in. właśnie Izraela.

To niezapomniane przeżycie zobaczyć ich znowu po 15 latach. Były pozdrowienia dla weteranów i ich dzieci 8-) Oczywiście nie zabrakło polityki. Robert Brylewski mówił, że czuje swąd swojego telewizora jak widzi w nim Giertycha i przeprowadzał głosowanie czy widzowie chcą dwa kaczory czy królową. Spotkało się to z wielkim entuzjazmem zgromadzonych.

Na koniec, około godz. 23.30, "Ile mil", prośby o modlitwę za pokój dla Ukrainy, Białorusi, Iraku, Afganistanu i Iranu - i do domu. Szkoda, mogliby tak grać do rana...

A co Wy sądzicie o tym koncercie?

7 Comments:

At 29 czerwca, 2007 11:16, Blogger Łukasz said...

Ech, fajnie miałeś :)

 
At 29 czerwca, 2007 13:22, Anonymous Anonimowy said...

O proszę, ja też jestem za królową!
I nawet przeciwko wojnie w Iraku i gdzieś tam. Dlatego trzeba ją szybko wygrać!

 
At 29 czerwca, 2007 14:58, Blogger Ramzel said...

Szkoda, że z Wrocławia nie jestem... :'(

 
At 29 czerwca, 2007 16:27, Anonymous Anonimowy said...

Znowu się polecam: http://24mm.org/moleskine/2007/06/wroclaw-nonstop-2007-wroclaw-niezalezny/
:-)

 
At 29 czerwca, 2007 18:34, Blogger pinio said...

strideer:

dzięki 8-) z daleka wszystkiego nie widziałem 8-)

 
At 02 lipca, 2007 15:33, Anonymous Anonimowy said...

Pod dużym wrażeniem jestem. W przeciwieństwie do nudnej Brygady, Izrael naprawdę pokazał klasę. Wejście Kelnera - mooooc!

 
At 09 lipca, 2007 20:09, Anonymous Anonimowy said...

Attention! Attention! Galeria z Nonstopu jest teraz pod adresem http://www.dominikherman.com/galerie/nonstop07
Nie mogę obiecać, że za jakiś czas adres na blogu 24mm.org/moleskine będzie działał, bo planuję mały remanent.

 

Prześlij komentarz

<< Home