9.9.07

Propozycja dla wrocławian aktywnych w internecie: zróbmy wrocławską sekcję Yulbiz!

Tę myśl podpowiedział mi niecałe dwa tygodnie temu w Warszawie Krzysztof Urbanowicz, czołowy polski propagator Web 2.0 i blogosfery.

Najkrócej rzecz ujmując, Yulbiz to międzynarodowy, "nieformalny klub blogerów ze środowiska biznesu, dziennikarzy i przedsiębiorców nowej ekonomii". Powstał w 2006 r. w Montrealu. Od paru miesięcy działa jego sekcja warszawska (powołał ją do życia właśnie Krzysztof Urbanowicz). Najnowszy pomysł jest taki, by Yulbiz miał swoje "mutacje regionalne" w tych polskich miastach, w których prężnie rozwija się internet.

Krzysztof Urbanowicz uważa, że takim ośrodkiem jest m.in. Wrocław. Stąd pomysł, by powołać wrocławski Yulbiz i od czasu do czasu spotykać się, by w miłej atmosferze pogawędzić o internecie, posłuchać ciekawych prelekcji, powymieniać się wizytówkami, a może nawet - kto wie! - założyć jakiś nowy internetowy biznes.

Byłem na drugim spotkaniu warszawskiego Yulbizu (28 sierpnia) i było naprawdę cool. Choćby tylko ze względu na możliwość pogadania sobie przy piwie w gronie sympatycznych przedstawicieli polskich mediów i internetu (przy okazji pozdrawiam Michała Furę i Marka Millera).

Zresztą wstępna zapowiedź powołania wrocławskiego Yulbizu już raz publicznie padła: 31 sierpnia, w "Faktach" TVP Wrocław, w materiale o blogach (z okazji Międzynarodowego Dnia Bloga).

Mam pytanie do internetowych freaków z Wrocławia i okolic (najlepiej z całego Dolnego Śląska): czy bylibyście zainteresowani spotkaniami pod szyldem Yulbiz Wrocław? Czego oczekiwalibyście od nich?

Myślę, że naprawdę warto ruszyć ten temat. Poznajmy się, pogadajmy i - w dobrym tego słowa znaczeniu ;) - "pokombinujmy". Wszak Wrocław to miasto wielu blogów, serwisów i portali.

Czekam na Wasze opinie: w komentarzach pod tym wpisem, albo mejlem do mnie [lupa@wr.home.pl]. Z góry dzięki!

8 Comments:

At 10 września, 2007 03:20, Anonymous Anonimowy said...

Spotkać się nigdy nie zaszkodzi, ale pewnie i tak dyskusje skończą się na polityce ;]

 
At 10 września, 2007 10:58, Blogger Patrycja said...

Lukasz - spotkania? - a kiedy Ty czas na to znajdziesz - chyba, że będzie to klub na zasadzie Second Life;))))
Viva Barca!

 
At 10 września, 2007 12:04, Blogger pinio said...

patrycja:
Ty zwiedzaj i podziwiaj Barcę a nie siedź w internecie 8-)

 
At 10 września, 2007 14:16, Blogger Marek Miller (eM) said...

Łukasz, i ja pozdrawiam, żałuję, że nie udało nam się skończyć rozmowy (chętnie bym ją kontynuował). Odezwij się do mnie na maila, jakoś nie mogę znaleźć tu bezpośredniego kontaktu do Ciebie.

 
At 12 września, 2007 02:30, Blogger Arkadiusz Narowski said...

ja jestem jak najbardziej za, do Wawy też się mam zamiar wybrać, ale pewnie wyszło by to jak sójka za morze a Wrocław to moje podwórko, więc czas się prędzej znajdzie - potencjał internetowy mamy niemały ;) jest się czym chwalić i o czym rozmawiać.

 
At 15 września, 2007 01:26, Anonymous Anonimowy said...

Ja chętnie przyjdę. Ale o polityce wolałbym nie dyskutować :)

 
At 19 września, 2007 10:53, Anonymous Anonimowy said...

Jestem jak najbardziej za, w wawie to nieźle działa. Czekam na info gdzie i kiedy.

 
At 27 października, 2007 12:48, Blogger Arkadiusz Narowski said...

czy cośjuż wiadomo odnosnie wrocławskiego yulbiz ?

 

Prześlij komentarz

<< Home