26.6.08

PiS: PO tworzy Piątą Władzę ??

Jako jeden z współautorów Piątej Władzy jestem zaniepokojony rozwojem sytuacji na polskiej scenie politycznej. Jak przeczytałem dzisiaj na portalu gazeta.pl – PIS oskarża PO o chęć stworzenia piątej władzy !!

Zarówno PO jak i PiS chciałbym ostrzec, że 5W istnieje i nie trzeba jej tworzyć. Jednocześnie ostrzegam, że próba zawłaszczenia naszej nazwy może się skończyć protestem, a kto wiem może nawet obierze on radykalną formę ! Poseł PiS Andrzej Dera nie tylko mówi, że PO chce stworzyć piąta władzę ale i ostrzega, że może być ona niebezpieczna ! Szanowi politycy nie mieszajcie nas w swoje spory ! 5W jest niezależna od Waszych sporów 8-)

5 Comments:

At 27 czerwca, 2008 09:32, Anonymous Anonimowy said...

pinio, zrobiłem sobie rozpiskę Twoich linków na Piątej Władzy z ostatnich kilku miesięcy. Czy ty w ogóle czytasz coś innego niż gazeta.pl? Są w Polsce inne, niezmaleszkizowane media, niż te Agory.

 
At 27 czerwca, 2008 09:36, Blogger pinio said...

Miło mi, że tak Cię zajmują moje teksty, że nawet statystyki prowadzisz. Czytam Tylko Wyborczą, łucham agorowskich stacji radiowych i tęsknię za telewizją agorowską. Wydało się. Jestem agentem agorowskim na 5W.

 
At 27 czerwca, 2008 19:40, Anonymous Anonimowy said...

Chyba się komuś ewolucja 5Władzy nie podoba ;-)
http://koipn.blogspot.com/

 
At 28 czerwca, 2008 13:21, Blogger Patrycja said...

Pinio, a może anonimowy się w tobie zakochał - skoro pofatygował się tak bardzo ;-)

 
At 28 czerwca, 2008 13:45, Blogger pinio said...

Pat:
no cóż, będzie to dla niego nieszczęśliwa miłość ... Bez wzajemności 8-)

 

Prześlij komentarz

<< Home