12.6.08

Rafał Dutkiewicz "człowiekiem roku" wg magazynu Forbes

Rafał Dutkiewicz, prezydent Wrocławia został uznany przez magazyn Forbes Człowiekiem Roku. Tak - jeszcze nieoficjalnie - ustaliło Radio WROCŁAW. Uroczyste wręczenie diamentów Forbesa rozpocznie się za godzinę (13.00) we wrocławskim hotelu Sofitel.

Już teraz w internetowym serwisie magazynu Forbesa można przeczytać wywiad Eryka Stankunowicza z Rafałem Dutkiewiczem:

"Każdy dzień pana prezydenta poświęcony sprawom politycznym to czas zabrany sprawom naszego miasta" - takimi słowami Grzegorz Schetyna, obecnie lider PO i wicepremier, skarcił Pana ostatnio w radiu za wejście do krajowej polityki. Czy słusznie?

Rafał Dutkiewicz: Pisarze do piór, murarze do kielni, a prezydenci do miast. Tak bym to streścił. Grzegorz, którego za pośrednictwem "Forbesa" pozdrawiam, dawno u mnie nie był, więc nie wie, jak wygląda mój kalendarz. Jestem związany z Wrocławiem na 120 procent, a sprawy tego miasta nie są zaniedbywane. Ow-szem, mam czelność mówić o pewnych sprawach, które Wrocławiowi tak jak i innym miastom Polski przeszkadzają. Przeszkodą w rozwoju Wrocławia jest np. brak drogi szybkiego ruchu łączącej go z Warszawą. Co prawda Dolny Śląsk jest w tej chwili najdynamiczniej rozwijającym się regionem w kraju, ale z przyczyn historycznych nasze najważniejsze drogi biegną do Berlina. Jak związać Wrocław z resztą Polski? To nie jest zadanie miasta. Mam prawo na ten temat mówić, więcej - mam taki obowiązek.

(fragment wywiadu z Forbes 06/08, str. 22)

4 Comments:

At 12 czerwca, 2008 21:40, Anonymous Anonimowy said...

Kropka po "według" to niby malutki, ale znaczący symbol upadku jednego z najlepszych kiedyś blogów w Polsce.

 
At 13 czerwca, 2008 10:14, Blogger Patrycja said...

e tam, żeby takie tylko kropki zdarzały się lepszym to byłoby extra:)

 
At 13 czerwca, 2008 10:21, Blogger Patrycja said...

a by the way "upadku": z tego co pamiętam to od maja 2006 roku (czyli od założenia "piątki") zawsze był ktoś kto twierdził, że:
1. 5W - jest stronnicza
2. robi błędy, kłamie, reprezentuje cudze interesy
3. upada, kończy się
:) :) :)

 
At 13 czerwca, 2008 10:35, Blogger pinio said...

patrycja:
i pewnie tak będzie do samego zakończenia działalności strony 8-)

 

Prześlij komentarz

<< Home