6.7.09

Neurosis 07/07/09 - Praga

Neurosis to niebanalny zespół. Nie przepadam szczególnie za słowem "kultowy" (bo w naszych czasach nawet puszki z byle jakimi napojami bywają kultowe w przekazie marketingowym), ale to określenie pasuje doskonale do poczynań posępnych brodaczy :-)
Neurosis to kawał świetnej oryginalnej muzyki, przy której określenie doom brzmi naprawdę radośnie oraz (co najważniejsze) ciekawe teksty o niesamowicie poetyckim potencjale. I jeszcze coś - fani - wyjątkowo związani ze swym ulubionym bandem.
7 lipca (jutro) Neurosis w Pradze. Kto ma w planach zaliczenie tego gigu - nie pożałuje z całą pewnością.



Jednym słowem given to the rising :-)

Etykiety: , ,

4 Comments:

At 06 lipca, 2009 16:12, Anonymous Anonimowy said...

Jak ktoś ma chęć oraz możliwość zabrania mnie do Pragi i wybiera się jadąc przez Wrocław albo okolice, to ja z chęcią skorzystam. :>

 
At 06 lipca, 2009 16:26, Blogger Patrycja said...

koncertowy@
ja niestety "w polu z pługiem" :-( i obejdę się płytą, ale wiem, że z Wro jedzie parę osób więc może gdzieś na forum kogoś złapiesz - czego życzę, bo warto!

 
At 06 lipca, 2009 18:09, Anonymous Anonimowy said...

Wiem, wiem. Ciągle mam w głowie zeszłoroczny ze Stodoły. Choć z dwóch diabłów bardziej wolę Isis to i koncerty Neurosis powodują u mnie ciarki na plecach. Zresztą koncerty u naszych południowych braci są dla mnie nieustannym pasmem zawodów. Dlaczego oni od dawna mogą i to z sukcesami, a u nas dopiero ostatnimi czasy się coś ruszyło w kwestii koncertowej?

 
At 06 lipca, 2009 18:13, Anonymous Anonimowy said...

Nie zawodów tylko zazdrości.

 

Prześlij komentarz

<< Home