21.8.07

Muzyczny przerywnik: The Gossip. Lesbijski punk!

Odstawiam na chwilę na bok politykę, media, wrocławski aquapark, Janusza Kaczmarka, blogosferę... I włączam sobie fajną muzykę. Oto The Gossip - kapitalna amerykańska kapela, o której jest ostatnio głośno (pisał o niej m.in. "Dziennik" w swoim najnowszym, piątkowym dodatku kulturalnym). Przy mikrofonie charyzmatyczna, obszerna (i to jak!), lesbijska aktywistka Beth Ditto. Kawałek nazywa się "Jealous Girls", wisi sobie w YouTube i jest zajefajny :)

Jeśli to kogoś interesuje, może sobie zerknąć w tekst piosenki.

5 Comments:

At 21 sierpnia, 2007 15:28, Blogger Ramzel said...

Nie wiem jak u Ciebie Łukasz, ale u mnie dodatek "Kultura" wychodzi wraz z piątkowym a nie sobotnim wydaniem "Dziennika". :)

A sam klip jakoś kojarzy mi się z teledyskami z lat osiemdziesiątych...

 
At 21 sierpnia, 2007 15:35, Blogger Łukasz said...

Ramzel,
Ups, czas mi się skompresował :) Zapewniam Cię, że u mnie dodatek "Kultura" także ukazuje się w piątki :) Błąd poprawiłem, dzięki!

A klip faktycznie ma klimacik rodem z lat 80.

 
At 21 sierpnia, 2007 16:33, Anonymous Anonimowy said...

A co to, świnka Pigi? kwi, kwi. Żałosne.

 
At 21 sierpnia, 2007 23:19, Blogger Unknown said...

będąc przy latach 80. Dziś urodziny nieodżałowanego joe strummera z the clash

 
At 27 sierpnia, 2007 09:56, Blogger pinio said...

Łuks:
A pamiętasz taką kapelkę Tribe 8 ? Też same lesbijki. Były ich (czy ich fanek) zdjęcia topless, he he , na wkłdce do cd. Później nawet przyjechały na 1 czy 2 koncerty w Polsce.

 

Prześlij komentarz

<< Home