24.1.09

Ostateczny dowód na to, że mamy kryzys?

Sobota, godz. 23.30. Główna informacja w "Wiadomościach" Gazety.pl:


Myślałem, że skoro to tak ważne, to podają, kto wygrał. Kliknąłem. Nic z tego. Informacja brzmiała następująco:

"Dzisiaj w kumulacji w Dużym Lotku można było wygrać 4 mln zł. Szczęśliwe numery to: 49 20 21 37 42 24.

- Komora maszyny losującej jest pusta i zaczynamy losowanie - rozpoczął Daniel Wielecki, prowadzący piątkowe losowanie Lotto.

Najpierw pracowała maszyna losująca Multilotka. Wylosowała kule z numerami: 44 52 13 33 66 32 19 9 31 69 48 24 77 51 54 30 22 27 76 78.

Drugie było losowanie Express Lotka. Wylosowane liczby to: 25 31 36 23 15.

- Proszę o wyciszenie swoich myśli i skupienie się na 6 liczbach, które ma wylosować maszyna Dużego Lotka - zapowiedział Wielecki. Te 6 liczb może dzisiaj uczynić kogoś milionerem, bo w kumulacji są do wygrania 4 mln zł. Szczęśliwe liczby to: 49 20 21 37 42 24".

Wyciszyłem swe myśli. Skupiłem się. I uświadomiłem sobie, że jeśli taka informacja jest czołówką jednego z największych portali...

... no to idzie bieda.

6 Comments:

At 25 stycznia, 2009 01:16, Anonymous Anonimowy said...

A temat tabloidacji gazeta.pl to wieksza sprawa. Ja juz odpusciclem sobie otwieranie tego, podana przez Ciebie wiadomosc tylko potwierdza, ze mam racje.

Łukasz - a propos standardow. Moze bys sie odniosl do ostatniego wpisu L. Budrewicza u Was? Chodzi o jezyk wpisu i o to, ze nie wiadomo, o co chodzi. Vide komentarze...

 
At 25 stycznia, 2009 09:14, Anonymous Anonimowy said...

A ja myślę, że to zwykły przypadek. Nie przywiązywałby do tego najmniejszego znaczenia. A tu wiedzę już dyskusja na serio o tabloidyzacji gazeta.pl...Nikt nie wie, czy wybór miejsca dla tej wiadomości był świadomy, a wnioski i to daleko idąca z ochotą są tu wyciągane. Tabloidyzacja bloga.

 
At 25 stycznia, 2009 14:30, Anonymous Anonimowy said...

Czytaj przez wyborcza.pl - ja zmieniłem gazetę na wyborczą i odczułem pewną poprawę. :)

 
At 25 stycznia, 2009 17:32, Anonymous Anonimowy said...

portal gazety jest po prostu słaby, tak jak inne produkcje agory. tak to jest gdy w firmie jest mnostwo szefow z wysokimi pensjami, a pracuja studenci i stazysci za grosze.

 
At 26 stycznia, 2009 11:23, Blogger Łukasz said...

Widzę, że wszyscy komentujący wyżywają się na Gazecie.pl. A przecież mój wpis nie jest tak naprawdę o tym portalu ;)

Zaniepokoiło mnie coś innego. Informacja o numerkach wylosowanych w Lotto (a nie o tym, kto wygrał!) trafia na czołówkę dużego portalu. To typowy przejaw kryzysu: loterie i totolotki stają się jedyną nadzieją na poprawę losu milionów ludzi. Zapewne była to wpadka Gazety.pl. Ale wyszło tragikomicznie ;)

 
At 26 stycznia, 2009 16:18, Blogger Patrycja said...

tragikomicznie? tragikomicznie z akcentem na tragi to będzie Łukasz w okolicach wakacji jak masy dostaną wypowiedzenia żeby firmy nie musiały ponosić kosztów związanych z urlopami.

 

Prześlij komentarz

<< Home