16.2.07

Jest już raport z likwidacji WSI. Agentem wojska był Jerzy Marek Nowakowski z "Wprost"?

Gdy kilka dni temu pojawiła się informacja, że Jerzy Marek Nowakowski stracił stanowisko zastępcy redaktora naczelnego "Wprost", przyszła mi do głowy niecna myśl, że może to mieć związek z niejawnym jeszcze wówczas raportem z likwidacji Wojskowych Służb Informacyjnych.
- Nie ma związku. Po prostu Nowakowski i nowy naczelny "Wprost" Stanisław Janecki nie mogliby ze sobą współpracować - uświadomił mi ktoś, kto wie o "Wprost" więcej niż ja.
- Cóż. Jestem przewrażliwiony. Obsesja na punkcie służb specjalnych ogarnęła i mnie... - westchnąłem sam do siebie.

A dziś? Jest piątek, raport o WSI został opublikowany. Pierwsze sensacyjne nazwisko, które wyciągnęły z tego dokumentu media to Jerzy Marek Nowakowski. Jako TW "Falkowski" miał informować wojsko o swoim zaangażowaniu w SKL i PiS oraz o rozmowach pomiędzy PiS i PO przed wyborami samorządowymi w 2002 r. On sam stanowczo zaprzecza. I nazywa te informacje "konfabulacjami" (cytuję za TVP 3).

Istnienie TW "Falkowskiego" ujawniła niedawno TVP 3. Wtedy nie podała jego nazwiska. Wskazała tylko, że jest on związany z jednym z największych polskich tygodników opinii.

Tymczasem próbuję ściągnąć raport. Od południa nie mogę wejść na stronę Kancelarii Prezydenta, na której dokument został opublikowany.

2 Comments:

At 16 lutego, 2007 12:58, Anonymous Anonimowy said...

nikt się nie spodziewał, że będzie ich (= nas?) tak dużo wchodzić? ;-)

 
At 16 lutego, 2007 13:27, Anonymous Anonimowy said...

Tu link do kopii tego pliku na zagranicznym serwerze, bo widzę że polskie serwery zaczynają się zatykać: http://senduit.com/4d2015 Plik pozostanie na tym serwerze przez tydzień.

 

Prześlij komentarz

<< Home