19.8.09

Udana operacja Pauliny Pruskiej!!!

O Paulinie i jej walce z rakiem pisałem kilka tygodni temu. Chora na raka (śmieciucha - jak sama określa chorobę) młoda kobieta blogowała i zbierała na operację w Bostonie. Potrzebowała 250 tysięcy dolarów.

Do tej akcji włączyła się niemal cała Polska. Paula uzbierała do dzisiaj ponad 208 tysięcy dolarów. Ale nie to jest najważniejsze! Na dzisiaj na godzinę 14.00 (naszego czasu) wyznaczono termin operacji w Mass General Hospital. Paula pisała w swoim ostatnim, wczorajszym wpisie: "Jestem spokojna. Jeszcze dwa dni temu mój nastrój był bardzo zmienny. Strach próbował przekrzyczeć wszystkie inne emocje. Teraz jestem bardzo bardzo spokojna. Ilość informacji jakie uzyskałam na przestrzeni ostatnich dwóch dni dają mi bardzo duże poczucie że wiem na co jestem chora i jak sobie z tym poradzimy. Mam plan, mam nadzieję, mam perspektywę przyszłości. Reszta zależy ode mnie :)".

Zdjęcie pochodzi z blogu Pauliny, a zostało zrobione w Bostonie. Dziś czekaliśmy z niecierpliwością na wieści z Bostonu. Przed 21.00 Zbyszek Hołdys, który pomagał kobiecie prowadząc własny blog, wpisał treść sms, który dostał z Bostonu od Marty Pruskiej:
"Właśnie rozmawiałam z chirurgiem, który skończył po 6 h operacje. powiedział, że nie mogło być lepiej, operacja się udała!!! dziada wycieli! napisze więcej w mailu, muszę trochę popłakać z radości. aha, kciuki można zluzować :) dziękujemyyy - marta" Pamiętajmy jednak, że Paulinie dalej brakuje 42 tysięcy dolarów.
Tu numer konta, na które można wpłacać pieniądze:
96 2130 0004 2001 0299 9993 0007
nr konta Fundacji Świętego Mikołaja
ul. Przesmyckiego 40
05-500 Piaseczno

Należy dodać dopisek
"Na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej"


Etykiety: , , , ,

5 Comments:

At 20 sierpnia, 2009 08:30, Anonymous Anonimowy said...

Paulino jesteś wielka - umiesz
walczyć -trzymam za dalsze powodzenie - Kasia

 
At 20 sierpnia, 2009 08:33, Anonymous Anonimowy said...

Przesyłam na Twoje konto 100 zł.

 
At 20 sierpnia, 2009 10:48, Anonymous Anonimowy said...

gratulacje i dalszej siły i radości :)

 
At 20 sierpnia, 2009 11:21, Blogger pinio said...

Moi drodzy spisujcie się bezpośrednio na blogu Pauliny! http://paulapruska.blogspot.com/

 
At 27 sierpnia, 2009 19:15, Blogger Patrycja said...

I pamiętajcie o tych, którzy z rakiem przegrywają.

 

Prześlij komentarz

<< Home