18.6.09

Włochaty na youtubie

Włochaty od wielu lat budzi kontrowersje w punkowym świecie. Jedni zachwycają się jego tekstami, inni krytykują je za infantylizm. Jedni porównują do Conflictu (na pewno już wkrótce więcej o tej kapeli na 5W bo przyjeżdżają do Polski) i Crassu, inni wyśmiewają. Co by nie pisać to jedna z najbardziej lubianych punkowych kapel w Polsce. Od 1993 roku kiedy ich świetny koncert w Jarocinie porwał wielu do tańca, aż do dziś.

Ale nie chciałem zachwycać się tym zespołem, a wspomnieć o kilku ich świetnych teledyskach (w dużej części autorstwa ich zwolenników!).

Youtube to jeszcze jedno z tych wspaniałych miejsc gdzie można wrzucić wszystko i zobaczyć niemal wszystko. Pisał zresztą już o tym trzy lata temu Łukasz więc nie będę odkrywał Ameryki. Chciałbym tylko polecić kilka teledysków Włochatego, które może Wam umknęły.

1. Animals (pochodzi z niego jeden z najczęściej używanych przeze mnie cytatów: "strzeż się kopniaka, kija, kamienia, kół samochodu"):


2. Zjedz dziecko:


3. Nie powiem Ci nic:


Zwłaszcza ten teledysk warto obejrzeć bo o Tybecie powinniśmy pamiętać nie tylko wtedy gdy głośno jest o nim w mediach!

Etykiety: , , , , , , , ,

4 Comments:

At 28 czerwca, 2009 13:32, Anonymous Anonimowy said...

zgadzam sie z kazdym zdaniem.

 
At 29 czerwca, 2009 20:42, Blogger heimdall.laik said...

porównanie do Crass- chyba jest duzym nad uzyciem...Jendak nie ten format, nie ta forma...a i literacko kompletnie inna bajka i z innego poziomu...

 
At 29 czerwca, 2009 20:55, Blogger pinio said...

heimdall.laik:
wiesz co... Ja tu nie wypowiadam swojego zdania, choć nie ukrywam, że bardzo lubię muzę i część tekstów Włochatego. Ale porównania do Crassu i Conflictu padały. Tak jak w przypadku chociażby Straconego (niestety nie mam żadnych zachowanych ich nagrań). Każdy ma prawo do swojego zdania.
To tak jak GYL. Ja to kupuję 8-) Choć Ciacho co do fascynacji kapelami punkowymi jasno się określił w swoich tekstach!

 
At 29 czerwca, 2009 23:39, Blogger heimdall.laik said...

i korzystając z prawa wypowiedziałem swoją opinię, co nie znaczy że nie lubię co niektórych kawałków włochacza...jednak Crass jest mi bardzo bliski i szczerze mówiąc, stąd moja emocjonalna :P reakcja.

 

Prześlij komentarz

<< Home