1.10.09

Kompromitacja ministra sprawiedliwości!

Skandaliczna wypowiedź ministra sprawiedliwości. Andrzej Czuma już wie, że jego partyjni koledzy są niewinni!

Jeszcze prokuratura nie wszczęła śledztwa ws. ustawy o grach i zakładach wzajemnych (czytaj tutaj), a minister już mówi w Radio ZET: "Mirosław Drzewiecki i Zbigniew Chlebowski są absolutnie niewinni, ja nie widzę żadnych dowodów" (za PAP). "Przejrzałem bardzo starannie ten materiał, ale nie znalazłem tam żadnych dowodów. Znalazłem fragmenty wyrwane ze stenogramów. Pan Mariusz Kamiński nie dołączył stenogramów źródłowych. Nie widziałem ich. W materiałach jako dowód dołączono kopie dwóch artykułów z gazet" - powiedział minister w czwartkowej rozmowie z Radiem ZET.

Czuma poinformował też w Radiu ZET, że Prokuratura w Rzeszowie chce postawić szefowi CBA Mariuszowi Kamińskiemu zarzuty w związku ze śledztwem w sprawie przekroczenia uprawnień podczas akcji CBA w Ministerstwie Rolnictwa.

Ciekawe jak teraz prokuratorzy mają prowadzić śledztwo skoro ich przełożony już uniewinnił swoich partyjnych kolegów. Ja nie twierdzę, że są oni winni, ale ustalenie tego to rola prokuratury, a później ewentualnie sądu. Andrzej Czuma powinien jeszcze dzisiaj zostać zdymisjonowany!

Etykiety: , , , ,